Wednesday, February 16, 2011

Status Rucksack

Saya telah mendapat mendapat beberapa panggilan telefon berkenaan rucksack-rucksack yang diiklankan. Terima kasih kepada yang menalifon walaupun sebenarnya Kami masih belum membuat sebarang iklan di mana-mana tempat lagi..

Di sini Kami ingin menerangkan berberapa perkara mengenai rucksack2 ini :

1) Rucksack2 telah dibeli dan berapa di rumah kawan (UK). Kalau tuan puan perasan, gambar2 rucksack berada di lokasi yang sama.
2) Sebahagian besar Rucksack2 ini akan masuk kontena pada 22 Feb ini dan akan mengambil masa antara 30 - 40 hari. Ada yang akan di bawa pulang tanpa menggunakan kontena.
3) Kami tidak akan mengambil deposit sebelum barang sampai dan prefer COD kerana saya lebih prefer bakal pembeli lihat dulu barang kecuali beberapa rucksack yang baru. Siapa yang berminat, boleh email dan inform rucksack mana yang berkenan dan inform saya melalui email. Insyaallah bila dah sampai, saya akan dulu mereka yang berkenaan dan juga update di sini :




Bukti2 rucksack2 ni wujud :






Boleh dilihat dari gambar-gambar di atas, rucksack yang kelihatan, diiklankan disini dan berada pada lokasi yang sama. Rucksack-rucksack ini akan sampai dalam tiga batch/kumpulan :

1)  kumpulan pertama : jangkaan antara 11 - 15 Marc 2011 ( Karrimor Jaguar dan Berghaus freeflow )
2) kumpulan kedua : jangkaan antara 16-20 March ( Berghaus C7 Pro dan Lowe Alpine High Plain 70)
3) kumpulan ketiga : akhir Mac atau awal April (selain dari 4 di atas )


No comments:

Post a Comment